torstai 5. syyskuuta 2013

I'm Not The Girl You Think I Am...

- I Might Look Happy On The Outside, But I'm Crying Inside.
WARNING!: Saattaa muutta teijän mielipidettä minusta mut toivottavast vaa hyvää suuntaa c: Sinua on varoitettu! C:<
- En oo niin ujo ku luulette. Mulla vaan ei oo paljoa kavereita joille uskallan oikeesti näyttää kuka oon. Toki muutamia on. Mun pitää saaha ensin tutustuu aika lailla hyvin et pystyn "uskoutuu" ja näyttää itteni.
- Oon kauan miettinny et miks oon niin ujo, mut mietin et voisko se liittyy siihen et oon niin monta kertaa vaihtannu kouluu ja pitäny aina hankkii uusii kavereit ja tutustuu uuestaa. + ku menee uutee luokkaa mis kaikki muut jo tuntee toisensa ja tulee ulkopuolisen sekaa... ni en oo oikee koskaa osannu sekaantuu sinne joukkoo.
- Koulussa usein tilanteita joissa olisin vaikka halunnut huutaa jotain tai puuttua toisten keskusteluun, mut sit on joku joka aina pysäyttää. Sit ku alan miettii tarkkaa mitä sanon etten kuulosta tyhmält et mulle ei kukaa naura. Kai se on se pelko et luulen et sanon jotaa väärin ja mulle nauretaa tai muuta...
- Huono itsetunto...joskus melko masentunut.
- Nauran tosi herkästi ja usein xD
- Kirjotan päiväkirjaa.
Olen Huono:
   @Kokkaus (?)
   @Matikka
   @Koulu xD
Yms.
-Oon:
   @nörtti. Kyllä olen xD
   @Otaku? ;v;
   @(Ernu? XD)
   @Yksinäinen ;n; Useimmiten.
   @Hullu. Sisimmältäni xD Tarvisin vaa rikostoverin ;)
   @Blondi oikeesti
   @Epäsiisti xD huone aina sotkus
Yms.
-Tykkään:
   @Starwars
   @Videopelit
   @J-rock
   @K-pop
   @American Horror Story
   @TVD
   @Tennarit
   @Manga
   @Anime
   @Marvel (Iron man, Batman...)
   @Suklaa
   @Nuudelit
   @Kissat
   @Emot
   @Rock
   @Techno
   @Väri; Musta
   @Musiikki
  
- Yms, almost kaikki japanilainen menee x3
Vihaan/En siedä/En tykkää:
   @Kahvia
   @Teetä
   @Matkijoita xD
   @Hämähäkkejä
   @Ampiaisia
   @Joskus itteeni
   @Valehtelioita
   @Neuloja
   @Kokkaaminen
  Yms.
- Vaate tyyli ois melkee täysin erilainen jos sit rahaa vaa ois. Kuten huomaa, ku sain kesätyö rahat, tyyli muuttu aikalailla. Mut kaikki on vaa ton rahan vika. Koska en saa ostettuu sitä kaikkee mitä oikeesti haluisin. Ois niin paljon kaikkee ♥ ja kukaa ei osaa ostaa mulle sellasii vaatteit mitä haluisin -_-" ja sen lisäks viel on se, et sellasii kauppoi ei oikee kotkassa oo missä ois sen tyylisii vaatteit ku haluisin. Pitäis aina tilaa ja tilaamises on aina omat ongelmansa kuten se ettei mul oo verkkopankki tunnuksii.
- Toivon/Haluan/Tykkään:
   @Laulaa
   @Pääsyä Japaniin
   @Joskus olevani poika, khyllä
   @Etuhiukset D;
   @Muuttoa eri maahan
   @Vahvaa luonnetta
   @♥
   @Kitaran
   @Olla joskus kitaristi tai laulaja tai molempia c:
Motto: No Music No Life
Musiikki maku:
   @The GazettE
   @Dir En Grey
   @LM.C
   @Sleeping With Sirens
   @Asking Alexandria
   @BMTH
   @Petri Nygård
Yms.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti